Власник "Лестера" "довірився безпеці" вертольота, який розбився
Фото: GettyImages
За словами його сина, власник компанії "Лестер" Вічай Шріваддханапрабха, який загинув в авіакатастрофі у 2018 році, "ніколи б не ризикнув своїм життям у цій машині", якби знав, що не були дотримані правила техніки безпеки.
У звіті Відділу розслідування авіаційних подій (AAIB) зазначено, що катастрофа сталася через те, що педалі пілота від'єдналися від хвостового гвинта через те, що його компонент - підшипник - заклинило під дією підвищеного тиску.
Слідчі перерахували низку факторів, що сприяли катастрофі, зокрема те, що італійська компанія "Leonardo" не поділилася результатами випробувальних польотів з виробником підшипників, щоб підтвердити, що обраний тип підшипника підходить для використання в літальному апараті.
Син Вічаї, Айяватт Шріваддханапрабха, який став головою правління Лестера після смерті батька, сказав: "Я глибоко засмучений перебігом подій.
"Майже через п'ять років після смерті мого батька цей звіт містить докази проти "Leonardo".
"Мій батько вірив, що купив безпечний гелікоптер у всесвітньо відомого виробника.
"Якби він знав те, що ми знаємо зараз, він би ніколи не ризикнув своїм життям у цій машині.
"Біль, який це завдає мені і моїй родині, невимірний, і ми, як сім'я, продовжуємо щодня боротися з нашим горем через втрату батька.
"Він був великим натхненням для мене особисто, і ми всі його дуже любили".
Прес-секретар "Leonardo" сказала: "AAIB не надавав компанії "Leonardo" жодних рекомендацій щодо дій.
"В остаточному звіті AAIB справедливо робиться висновок, що компанія дотрималася всіх нормативних вимог як при проектуванні, так і при виробництві гелікоптера AW169".
Іншими загиблими в авіакатастрофі були співробітники компанії Leicester Нурсара Сукнамай і Кавепорн Пунпаре, пілот Ерік Сваффер і його напарниця Ізабела Роза Лехович, яка також була професійним пілотом.